Annuleringen, verplaatsingen, opnieuw annuleringen. Open voor een beperkt aantal, toch weer sluiten.
We zijn ons ervan bewust dat we ieders geduld soms op de proef stellen. We gaan er van uit dat we vanaf 10 februari 2021 met een schone lei kunnen heropenen.
Ondanks alle mails die we bij elke handeling stuurden, kun je nog vragen hebben. Stel die via onze mailbox service@diligentia-pepijn.nl . Dat kan ook telefonisch van dinsdag tot en met vrijdag tussen 13.00 uur en 16.00 uur. 070 3610540 (kies dan optie 1 kassa).
Kijk voordien even of het antwoord wellicht hieronder staat.
Wat gebeurt er met de voorstellingen tussen 19 januari en 9 februari 2021?
Alle voorstellingen worden geannuleerd en het aankoopbedrag wordt gerestitueerd. Wanneer een voorstelling opnieuw geprogrammeerd is, brengen wij het publiek dat in het bezit was van een toegangsticket op de hoogte.
Hoe werkt de wachtlijst?
Voorstellingen die nog niet in verkoop kunnen of die uitverkocht zijn, geven de mogelijkheid om je (alvast) in te schrijven op een wachtlijst. Wanneer we die (op volgorde van binnenkomst) kunnen aanschrijven ontvang je een betaallinkje per mail. Dat linkje heeft een beperkte geldigheid (meestal 2 dagen). Daarna vervalt de link en wordt de volgende wachtende op de wachtlijst aangeschreven.
Ik heb maar 1 toegangsticket nodig, maar ik moet er 2 kopen. Wat te doen?
In verband met de anderhalve meter maatregelen kunnen we in Theater PePijn alleen duoplekken aanbieden (2 toegangstickets). In Diligentia zijn per voorstelling enkele eenpersoonsplekken beschikbaar. Reserveer er eentje door een mail te sturen naar service@diligentia-pepijn.nl . Vermeld de voorstelling en de datum + een telefoonnummer waarop wij je eventueel kunnen benaderen.
Er is nog maar 1 toegangsticket voor mijn favoriet beschikbaar, maar ik moet er twee bestellen ...en dat kan niet, waardoor ik een foutmelding krijg. Wat de doen?
Dat is een vervelend probleem waarvoor onze websitebeheerder een oplossing zoekt. Tot die tijd: zie vorige vraag voor de enige oplossing.
Kan ik toegangstickets die geannuleerd zijn omruilen voor een andere voorstelling?
Nee, dat kan helaas niet. Wij verwerken de restituties apart van nieuwe verkoop . Je kunt vanaf de datum dat de voorstelling beschikbaar is opnieuw een toegangsticket kopen.
Waarom kan ik niet meeverhuizen met mijn toegangsticket naar de nieuwgekozen datum?
Wanneer de voorstelling al meer publiek bevatte dan de Coronamaatregelen toestaan, is ervoor gekozen om die voorstelling te annuleren, terug te betalen en vervolgens opnieuw in verkoop te brengen. Zo menen wij dat alle bestaande tickethouders dezelfde kans hebben om opnieuw een ticket te bemachtigen.
Kan ik in één handeling alle restitutie voor al mijn toegangstickets van verschillende voorstellingen krijgen?
Alle voorstellingen worden apart verwerkt. Je ontvangt dan ook een mail per voorstelling waarvoor je een toegangsticket hebt gekocht.
Wanneer kan ik de restitutie terugverwachten op mijn rekening?
Alle toegangstickets tot en met 31 december 2020 zijn gerestitueerd. Alle toegangstickets van voorstellingen die geannuleerd zijn vanwege overcapactiteit zijn gerestitueerd in de eerste week van 2021. In beide gevallen is dit het geval mits je je IBAN-nummer hebt doorgegeven via het formulier in de annuleringsmail.
Hoe herken ik de restitutiebetaling op mijn bankrekening?
Via STG MOLLIE PAYMENTS ontvang je het bedrag op je rekening.