Ondanks alle mails die we bij elke verplaatsing of annulering moesten sturen, kun je nog vragen hebben. Stel die via onze mailbox service@diligentia-pepijn.nl . Dat kan ook telefonisch van dinsdag tot en met vrijdag tussen 13.00 uur en 16.00 uur. 070 3610540 (kies dan optie 1 -> kassa).
Kijk voordien even of het antwoord wellicht hieronder staat.
Veelgestelde vragen
Je ontvangt bericht per mail met daarin een link naar het restitutieformulier. Daarin vermeld je -voor de deadline- hetzelfde IBAN nummer als je bij de aankoop gebruikt hebt. Het aankoopbedrag wordt binnen 4 - 6 weken gerestitueerd. Wanneer een voorstelling opnieuw geprogrammeerd is, brengen wij het publiek dat in het bezit was van een toegangsticket op de hoogte.
Voorstellingen die nog niet in verkoop kunnen of die uitverkocht zijn volgens de huidige maximale zaalbezetting, geven de mogelijkheid om je (alvast) in te schrijven op een wachtlijst. Wanneer we die (op volgorde van binnenkomst) kunnen aanschrijven ontvang je een betaallinkje per mail. Dat linkje heeft een beperkte geldigheid (meestal 2 dagen). Daarna vervalt de link en wordt de volgende wachtende op de wachtlijst aangeschreven.
Wij verwerken de restituties apart van nieuwe verkoop, dus omruilen is niet mogelijk. Je kunt vanaf de datum dat de voorstelling beschikbaar is opnieuw een toegangsticket kopen. Je bent altijd op de hoogte van nieuwe kaartverkoopmomenten wanneer je je inschrijft voor onze nieuwsbrief.
Wanneer de voorstelling al meer publiek bevatte dan de Coronamaatregelen toestaan, is ervoor gekozen om die voorstelling te annuleren, terug te betalen en vervolgens opnieuw in verkoop te brengen. Zo menen wij dat alle bestaande tickethouders gelijke kans hebben om opnieuw een ticket te bemachtigen.
Alle voorstellingen worden apart verwerkt. Je ontvangt dan ook een mail per voorstelling waarvoor je een toegangsticket hebt gekocht. Dat geeft ons publiek soms een overdaad aan mails, onze excuses daarvoor.
Alle toegangstickets uit voorstellingen die door de Coronamaatregelen (tot en met maart 2021) geannuleerd zijn kun je binnen 4 - 6 weken (nadat je het formulier uit de mail correct en op tijd hebt ingevuld) op je rekening verwachten.
In de meeste gevallen ontvang je via STG MOLLIE PAYMENTS het bedrag op je rekening. In enkele gevallen zal -door handmatige verwerking- de afzender Diligentia & PePijn zijn.