Veelgestelde vragen

Mocht jouw vraag er niet tussen staan, mail dan naar service@diligentia-pepijn.nl.

Je kunt ook bellen: van dinsdag tot en met vrijdag tussen 13.00 uur en 16.00 uur. 070 3610540

(kies optie 1, kassa en service). Let dan wel op de eindejaars sluiting van 24/12/21 tot en met 4/1/22

VRAGEN OVER DE VEILIGE RESTITUTIE ROUTE

  • Je ontvangt bij annulering een mail waarin we vragen om je IBAN nummer.
  • Iedere geannuleerde voorstelling wordt apart behandeld. 
  • Let op de uiterlijke datum voor restitutieaanvraag, die in de mail vermeld is.
  • Restitutie neemt, gerekend vanaf die datum, 4 - 6 weken in beslag.
  • Gebruik altijd uitsluitend de restitutie-button die in de mail opgenomen is.
  • Heb je jouw toegangskaarten destijds betaald aan de balie en/of met een podiumcadeaukaart? Restitutie kan alsnog alleen via de button in de mail.
  • De restitutie-button brengt je in een veilige omgeving waar IBANbanknummer en ordernummer gekoppeld kunnen worden.
  • Telefonisch het banknummer doorgeven wordt om veiligheidsredenen sterk afgeraden.
  • Twijfel je aan de echtheid van de mail? Bel di. t/m vrij. tussen 13.00 en 16.00 uur ons servicenummer 070 3610540 (optie 1). Let dan wel op onze eindejaarssluiting van 24/12/21 t/m 4/1/ 2022.
  • Wil je jouw tickets doneren? daar worden we blij van! Restitutie en donatie zijn echter gescheiden administratieve trajecten. Maak altijd eerst de restitutie in orde en doneer daarna via deze pagina. 

ANDERE VRAGEN

1. De voorstelling waarvoor ik toegangstickets heb staat als geannuleerd op jullie site en ik heb geen bericht ontvangen. Wat te doen?

Stuur een mail naar service@diligentia-pepijn.nl. Doe dat liefst vanaf het emailadres waarmee je de tickets gekocht hebt of vermeld dat emailadres met het aantal, de naam van de voorstelling plus de datum. Indien je dat hebt vermeld dan ook graag het ordernummer. 

Check ook je spambox.

2. Wanneer kan ik restitutie verwachten voor de voorstelling(en) die geannuleerd zijn i.v.m. de coronamaatregelen?

Het zijn opnieuw veel terugberalingen. Een flinke belasting voor onze administratie. We streven ondanks dat naar snelle terugbetaling. Let dus goed op de deadline die in de annuleringsmail vermeld staat,

Wanneer je die deadline overschrijdt doen we de terugbetaling handmatig. Dat kost opnieuw tijd.

2. Ik heb geen smartphone! Hoe toon ik mijn QR code?

Je kunt een papieren coronabewijs aanmaken. Kijk daarvoor op www.coronacheck.nl. Heb je er vragen over of hulp bij nodig? Bel de helpdesk van CoronaCheck. 0800-1421 maandag tot en met zondag 08.00 – 20.00 uur.

Let op: het gele vaccinatieboekje wordt door de overheid niet gezien als geldig bewijs. Ook niet i.c.m. een legitimatiebewijs.


3. Ik wil kaartjes cadeau geven. Kan dat?

Leuk cadeau! Zorg dat de gelukkige ontvanger ook de servicemail (die binnenkomt op jouw aankoopadres) leest en de regels kent. Vertel erbij dat hij/zij op de avond zelf een Coronatoegangsbewijs i.c.m. een legitimatiebewijs dient te tonen.


4. Ik heb een toegangsticket gekocht, maar: ik heb/mijn huisgenoot heeft op de dag van de voorstelling gezondheidsklachten en/of ik moet in quarantaine. Wat te doen?

Laat het zo snel mogelijk weten via service@diligentia-pepijn.nl. Je kunt niet naar de voorstelling komen, maar mag je kaarten inruilen voor een voucher. Vermeld in je mail de datum, naam van de voorstelling en je ordernummer. Lees ook onze algemene bezoekersvoorwaarden. 

5. Waarom is er geen UITpas prijs beschikbaar?

Sinds geruime tijd is de UIT pas niet actief. UIT-pas houders zijn daarover geïnformeerd. De UIT-pas kortingsprijs wordt derhalve niet aangeboden op onze website.

 

Cookies

We maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content van derden af te beelden, zoals ook video’s, en voor verschillende andere toepassingen. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door ‘akkoord’ te klikken, stem je hiermee in. Als je niet akkoord bent, kun je via de knop ‘Instellingen aanpassen’ jouw voorkeuren opgeven. Meer informatie…

Cookies zijn nodig om de website goed te laten functioneren. Zo wordt jouw winkelmandje onthouden tijdens de bestelling en kun je inloggen op de website.

Maar cookies zijn ook nodig om de ervaring op de website te verrijken. Bijvoorbeeld media van derde partijen, zoals video's, gaan vaak gepaard met cookies. Ook houden we statistieken bij om de site doorlopend te verbeteren.

Als laatste worden cookies ook gebruikt om informatie rond onze marketing-activiteiten, zoals nieuwsbrieven en advertenties, zo efficiënt en persoonlijk mogelijk uit te kunnen uitvoeren.

Cookie instellingen