Beste gasten van Diligentia en Theater PePijn,

Heb jij, of iemand uit jouw huishouden gezondheidsklachten? Denk aan verhoging vanaf 38 graden of koorts, last van neusverkoudheid, hoesten, niezen, loopneus en/of keelpijn of overige verkoudheidsklachten? Of ben je in afwachting van de uitslag van een Coronatest? Dan ontvangen wij je graag op een later moment. Kom dan niet naar het theater, maar annuleer via service@diligentia-pepijn.nl.

Heb je vragen over de kaartverkoop? Klik dan hier.

Veilig bezoek aan Diligentia: Ons theater wordt geventileerd met 100% buitenlucht.
Onze medewerkers dragen mondkapjes. Jij ook?

  • Luister alsjeblieft naar de aanwijzingen van onze medewerkers
  • Bij de ingang vragen we of je gezondheidsklachten hebt en scannen we jouw toegangskaarten
  • Heb je niet met je eigen account het toegangsticket gekocht of de kaarten cadeau gekregen? Laat je emailadres en je mobiele nummer dan achter op de lijst die klaar ligt
  • Bij binnenkomst dien je je handen te desinfecteren en vervolgens kun je via een vastgelegde ‘ganzenbordroute’ langs de bar richting de zaal of het toilet.
  • De garderobe is helaas buiten gebruik, je jas kun je op de stoelen naast je neerleggen.
  • We vragen je om alleen gebruik te maken van onze toiletten indien er sprake is van hoge nood
  • Je wordt door onze medewerkers naar de meest veilige plek in de zaal begeleid
  • Eenmaal in de zaal vragen we je te blijven zitten en kun je (uiteraard) geen gebruik meer maken van het toilet
  • Na afloop van de voorstelling vragen we je om nog even te blijven zitten. Ons personeel coördineert het verlaten van de zaal en let daarbij op de anderhalve meter afstand.
  • Onze bar is na de voorstelling gesloten en we vragen je om het theater te verlaten. Je kunt dan in geval van hoge nood, natuurlijk nog gebruik maken van het toilet. Let op; de toiletroute is eenrichtingsverkeer. Je komt via de trap bij Green Bean naar buiten.

 
Veilig bezoek aan Theater PePijn:
De medewerkers dragen mondkapjes. Jij ook?

  • Luister alsjeblieft naar de aanwijzingen van onze medewerkers.
  • Je ontvangt een dag voor de voorstelling jouw aankomsttijd per email. We vragen je met klem om je aan die tijd te houden.
  • Bij de ingang vragen we of je ziekteverschijnselen hebt en scannen we de toegangskaarten.
  • Heb je niet met je eigen account het toegangsticket gekocht of de kaarten cadeau gekregen? Laat je mobiele nummer dan achter op de lijst die klaar ligt.
  • Bij binnenkomst dien je je handen te desinfecteren en vervolgens kun je via de enig logische route, langs de bar richting de zaal
  • Let op de anderhalve meter afstand tot je voorganger
  • Je wordt door onze medewerkers naar de veiligste plek in de zaal begeleid
  • Advies: neem je jas mee naar binnen en hang die aan je stoel.
  • Bestel je 'op de route' een drankje, dan mag dat -zoals gewoonlijk- mee in de zaal
  • Eenmaal in de zaal dien je te blijven zitten en kun je geen gebruik meer maken van het toilet.
  • Na afloop van de voorstelling vragen we je om nog even te blijven zitten. Wij coördineren het verlaten van de zaal en letten daarbij op de anderhalve meter afstand.
  • Onze bar is na de voorstelling gesloten en we vragen je om het theater te verlaten.
  • Let op: In Theater PePijn zijn slechts twee toiletten. Alleen voorafgaand en na afloop van de voorstelling kun je er gebruik van maken. Let dan goed op het hanteren van voldoende afstand.

Q & A

  1. Waarom zijn mijn gekozen rij- en stoelnummers niet bindend?
    Bij binnenkomst in de Diligentia zaal kun je elkaar niet op anderhalve meter passeren. Daarom begeleiden we je via een veilige route naar een plek. Zo veilig en economisch als op dit moment mogelijk is, vullen wij tot het maximum de zaal. Fijn voor de spelende artiest en fijn voor jou.
  2. Kan ik met iemand naar een voorstelling die geen onderdeel is van mijn huishouden? 
    Ja dat kan. Er zijn eenpersoonsplekken die wij op aanvraag kunnen verkopen. In de zaal zit je dan op minimaal 1,5 meter afstand van elkaar.
  3. Kan ik ter plaatse niet zelf kiezen waar ik zit?
    Nee, dat kan helaas niet. Je hebt kaartjes met wellicht rij- en stoelnummer, maar wordt bij een aantal voorstellingen -in verband met de veilige looproute in onze zaal- door onze medewerkers geleid naar jouw stoel(en). Zie ook vraag 1.
  4. Ik heb toegangskaartjes gekocht, maar een van ons heeft op de dag van de voorstelling gezondheidsklachten of een huisgenoot met koorts. Wat moet ik doen?
    Als je last hebt van gezondheidsklachten op de dag van de voorstelling, laat je dat zo snel mogelijk, doch uiterlijk OP de dag van de voorstelling weten via service@diligentia-pepijn.nl . Je kunt dan niet naar de voorstelling komen en de kaarten omruilen voor een nieuwe voorstelling of een tegoedbon.
    Dus: Heb jij klachten als neusverkoudheid, loopneus, keelpijn, lichte hoest, benauwdheid, verhoging tot 38 graden Celsius of koorts? Blijf allebei thuis! Heb je een huisgenoot met koorts, blijf dan ook thuis!
  5. Ik heb toegangskaartjes gekocht, maar heb een coronatest moeten ondergaan en wacht nu op de uitslag. Wat te doen?Blijf thuis!  Zie vraag 4.
  6. Hoe reserveer ik een rolstoelplek?
    Stuur een bericht naar service@diligentia-pepijn.nl met de titel van de voorstelling, de aanvangstijd, jouw mobiele nummer en of je met één of twee personen komt.
  7. Kan ik op de avond zelf aan de deur van Diligentia of Theater PePijn een kaartje kopen?
    Nee, je kunt onder de huidige omstandigheden alleen online kaartjes kopen.
  8. Kan ik in mijn eentje naar een voorstelling in Diligentia? 
    Er zijn eenpersoonsplekken in Diligentia. Vraag die aan via service@diligentia-pepijn.nl. In Theater PePijn zijn alleen tweepersoonsplekken beschikbaar.
  9. Ik wil de kaartjes cadeau geven. Kan dat?
    Leuk cadeau! Zorg dat de gelukkige ontvanger ook de servicemail leest en de regels kent. Vertel erbij dat hij/zij op de avond zelf mailadres en mobiel telefoonnummer moet achterlaten in het theater (wij zorgen dat er invulformulieren klaarliggen).