Beste gasten van Diligentia en Theater PePijn,

Update 29/11:

Tot en met 18 december 2021 zijn de theaters gesloten.

  • Een persoonlijk Coronatoegangsbewijs is in combinatie met een legitimatiebewijs verplicht, wij scannen en controleren dat bij de toegang tot het theater.
  • Het dragen van een mondkapje is niet langer verplicht.

Heb je vragen over kaartverkoop? Stel ze telefonisch | di t/m vrij | 13.00 -16.00 uur | 070 3610540 (optie 1) of per mail | service@diligentia-pepijn.nl

Bezoek aan Diligentia: 

  • Je ontvangt de avond voorafgaand aan de voorstelling last-minute informatie per email. 
  • Bij de toegang tot het theater scannen we het Coronatoegangsbewijs i.c.m. een geldig legitimatiebewijs.
  • Bij de zaalingang scannen we jouw toegangsticket voor de voorstelling.
  • Het drankje dat inbegrepen is bij het toegangsticket, staat voorafgaand aan de voorstelling voor je klaar op de bar. Je mag het meenemen in de zaal.
  • Eenmaal in de zaal vragen we je te blijven zitten en dan kun je (uiteraard) geen gebruik meer maken van het toilet.
  • na afloop van de voorstelling is de bar gesloten.

Bezoek aan Theater PePijn:

  • Je ontvangt de avond voorafgaand aan de voorstelling last-minute informatie per email.  
  • Bij de ingang scannen we jouw Coronatoegangsbewijs en vragen daarbij om een geldig legitimatiebewijs.
  • Je toegangsticket voor de voorstelling scannen we daarna.
  • Bestel je een drankje, dan mag dat -zoals gewoonlijk- mee in de zaal.
  • Eenmaal in de zaal  kun je geen gebruik meer maken van het toilet.
  • Na afloop van de voorstelling is de bar gesloten.

Veelgestelde vragen:

  1. Ik heb geen smartphone! Hoe toon ik mijn QR code? Je kunt een papieren QR code aanmaken. Kijk daarvoor op www.coronacheck.nl. Heb je er vragen over of hulp bij nodig? Bel de helpdesk van CoronaCheck. 0800-1421 maandag tot en met zondag 08.00 – 20.00 uur. Let op: het gele vaccinatieboekje wordt door de overheid niet erkend als Coronatoegangsbewijs

  2. Ik wil de kaartjes cadeau geven. Kan dat?
    Leuk cadeau! Zorg dat de gelukkige ontvanger ook de servicemail (die binnenkomt op jouw aankoopadres) leest en de regels kent. Vertel erbij dat hij/zij op de avond zelf een Coronatoegangsbewijs i.c.m. een legitimatiebewijs dient te tonen.
  3. Ik heb een toegangsticket gekocht, maar ik heb gezondheidsklachten op de dag van de voorstelling/ mijn huisgenoot heeft gezondheidsklachten/Ik moet in quarantaine. Wat te doen?
    Laat het zo snel mogelijk weten via service@diligentia-pepijn.nl. Je kunt niet naar de voorstelling komen, maar mag je kaarten inruilen voor een voucher. Vermeld in je mail de datum, naam van de voorstelling en je ordernummer.
  4. Lees overigens hier onze algemene bezoekersvoorwaarden. 

Cookies

We maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content van derden af te beelden, zoals ook video’s, en voor verschillende andere toepassingen. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door ‘akkoord’ te klikken, stem je hiermee in. Als je niet akkoord bent, kun je via de knop ‘Instellingen aanpassen’ jouw voorkeuren opgeven. Meer informatie…

Cookies zijn nodig om de website goed te laten functioneren. Zo wordt jouw winkelmandje onthouden tijdens de bestelling en kun je inloggen op de website.

Maar cookies zijn ook nodig om de ervaring op de website te verrijken. Bijvoorbeeld media van derde partijen, zoals video's, gaan vaak gepaard met cookies. Ook houden we statistieken bij om de site doorlopend te verbeteren.

Als laatste worden cookies ook gebruikt om informatie rond onze marketing-activiteiten, zoals nieuwsbrieven en advertenties, zo efficiënt en persoonlijk mogelijk uit te kunnen uitvoeren.

Cookie instellingen