Geachte Vriend,

Voordat u kaarten kunt kopen, dient u eerst uw lidmaatschap te verlengen.

Klik hier om uw lidmaatschap te verlengen.
 
 
Geachte Fan,

Voordat u kaarten kunt kopen, dient u eerst uw lidmaatschap te verlengen.

Klik hier om uw lidmaatschap te verlengen.
 
 
login   |   contact   |   route
zoeken home



> kaartverkoop Diligentia en PePijn 

> kassa gesloten

> rolstoelplaatsen


> kortingspassen

> retourneren van kaarten

> uitverkocht

> kaarten kwijt

> podium cadeaukaart

> programmawijzigingen

> laatkomers

> zaalplattegrond Diligentia

kaartverkoop Diligentia en PePijn

 

 

ZOMERSLUITING KASSA: 17 JUNI T/M 1 SEP

 

KAARTVERKOOP VIA SITE BEPERKT MOGELIJK

 

Wegens een overgangsperiode naar een nieuw kassasysteem en een nieuwe website is kaartverkoop beperkt mogelijk.

 

Voor de voorstellingen t/m oktober kunnen kaarten gereserveerd worden via DEZE LINK of via de link op de voorstellingsinfopagina. Een account is niet nodig. 

Voor de voorstellingen v.a. november is het niet mogelijk kaarten te reserveren.

 

Vanaf eind augustus is het weer mogelijk om via de nieuwe website kaarten te bestellen. De fysieke kassa is vanaf dinsdag 2 september weer geopend. Voor vragen staat ons team van de kassa graag voor je klaar: kassa@diligentia-pepijn.nl.

 

Onze excuses voor het ongemak. 

  

kassa gesloten

 

Indien op onderstaande dagen een voorstelling plaatsvindt,  is de kassa 3 kwartier voor aanvang geopend.

 

2014
17 jun t|m 1 sep - zomersluiting
do 25 & vr 26 dec - kerst
wo 31 dec - Oudjaarsdag

 

2015
do 1 jan - Nieuwsjaarsdag
vr 3 apr - Goede Vrijdag
di 5 mei - Bevrijdingsdag
do 14 mei - Hemelvaartsdag
 

 

rolstoelplaatsen

 


Het is helaas niet mogelijk om online rolstoelplaatsen te bestellen. Als je rolstoelplaatsen wilt bestellen voor een voorstelling waarvoor nog kaarten beschikbaar zijn, kun je een mail te sturen naar kassa@theater-diligentia.nl met als onderwerpregel 'rolstoelplaatsen' en in de mail je NAW-gegevens, de voorstelling(en) die je wilt bezoeken en het telefoonnummer waarop je overdag bereikbaar bent te vermelden. Wij nemen dan contact met je op.
Diligentia beschikt over een hellingbaan, een aangepast toilet (1e etage) en 3 speciale niet te reserveren parkeerplekken.
PePijn is ook toegankelijk voor bezoekers die gebruikmaken van een rolstoel, maar beschikt niet over een aangepast toilet.

 

 

kortingspassen

 

  

Voor de onderstaande passen geldt een kortingstarief:
CJP | UITpas: Diligentia € 1,50 korting | PePijn € 1,00 korting
Ooievaarspas: 50% korting (Ooievaarspaskaarten kunnen helaas niet via de site besteld worden).

 

 

retourneren van kaarten

 

  

Restitutie van eenmaal gekochte kaarten is niet mogelijk. Het is wel mogelijk om gekochte kaarten, m.u.v. kortingsactiekaarten, uiterlijk twee weken voor aanvang van de desbetreffende voorstelling, om te ruilen voor een andere voorstelling. De kosten hiervoor bedragen € 2,50 per toegangskaart.
 

 

uitverkocht

 

  

Als een voorstelling is uitverkocht, betekent dit niet altijd dat je de voorstelling niet meer kunt bezoeken. Het komt voor dat gereserveerde kaarten worden geannuleerd. Je kunt je vanaf 3 kwartier voor aanvang van de uitverkochte voorstelling aanmelden voor de wachtlijst. De vrijgekomen kaarten worden een kwartier voor aanvang van de voorstelling aangeboden.

 

 

kaarten kwijt

 

  

Je kunt bij de kassa, een half uur voor de voorstelling, een herprint aanvragen.
De kosten hiervoor bedragen € 2,50 per kaart. 

 

 

podium cadeaukaart

 

  

De PODIUM Cadeaukaart is te koop bij de kassa. Er kan gekozen worden voor een waarde tussen de € 10,- en € 150,-.  De PODIUM Cadeaukaart kan bij alle theaters en concertzalen in Nederland gebruikt worden om kaarten aan te schaffen. De waarde kan in één keer of in delen besteed worden.
De PODIUM Cadeaukaart is de opvolger van de Theater & Concertbon. Heb je nog een bon? … deze blijft onbeperkt geldig.
Het is mogelijk om via de site je kaarten met de PODIUM Cadeaukaart te betalen.
(N.B. op de achterzijde van de pas zit een vakje dat opengekrast moet worden om 4 cijfers zichtbaar te krijgen die nodig zijn bij het online kopen van de toegangskaarten.)

 

www.podiumkaart.nl

 

 

programmawijzigingen

 

  

Wij stellen je zo spoedig mogelijk op de hoogte als een voorstelling wordt geannuleerd.
Uit veiligheidsoverweging wordt het je verschuldigde bedrag niet aan de kassabalie uitbetaald.
Geldverrekening van kaarten vindt altijd per bankrekening plaats. 

Bij een voorstellingsannulering betalen wij alleen de ticketwaarde terug. Dit is het bedrag dat op het ticket staat vermeld.

Indien de tickets niet aan onze kassabalie zijn gekocht, dan hebben wij daarvoor afhandelingskosten in rekening gebracht. Het principe van die afhandelingskosten is dat ze onze kosten afdekken. In de afhandelingskosten zit een vergoeding voor de personele handeling en postverzending, een afdracht aan de leverancier van het kassareserveringssysteem en de bankkosten afhankelijk van de door u gekozen betaalwijze zoals: incassokosten, creditcardkosten, of iDealkosten.
Restitutie van deze afhandelingskosten is uitgesloten ingeval van een onverhoopte voorstellingsannulering.

 

  

laatkomers

 

  

Laatkomers kunnen alleen bij een geschikte onderbreking in het programma in de zaal toegelaten worden. Je loopt het risico pas na de pauze de voorstelling te kunnen gaan zien. Steeds meer voorstellingen worden gespeeld zonder pauze. Je kunt dus de hele voorstelling missen !
Laatkomers kunnen geen aanspraak maken op restitutie. 

 

  

zaalplattegrond diligentia

 

 

Download zaalplattegrond Diligentia.

Voor de voorstellingen in PePijn worden uitsluitend onbesproken plaatsen verkocht.